joi, 2 decembrie 2010

Final

Stau si ma intreb, ce voi face? Sigur, voi merge inainte! Dar se pare ca singura...Cat de naivi putem fi cateodata cand credem in iubire...Da ,stiu am inteles iubirea nu inseamna numai fericire, inseamna si lacrimi, suferinta. Dar cand e numai suferinta si acea persoana pe care o iubesti parca s-ar juca cu tine"te vreau", "nu te mai vreau", nu stiu ce sa mai cred...
Durerea dintr-o simpla iubire e mare...Dar...Eu mai cred totusi ca daca o persoana iubeste, muta muntii din loc. Altii nu misca nici macar un deget. Altii pot crede ca e usor sa fii nesincer si sa profiti de sinceritatea altora, oameni si oameni.
Dar toate aceste lucruri nu ma vor face sa nu mai am incredere in oameni, voi avea, cu toate ca nu ar trebui. Lumea e asa cum o vad eu, nu cum o vad altii. Din fiecare lovitura am invatat ceva. Voi invata poate mai multe si din aceasta, care pare cea mai grea dintre toate...Stiu un singur lucru, ca nimic nu ma poate dobora si orice s-ar intampla merg inainte, oricat ar fi de greu. Si sunt constienta: va fi extrem de greu, dar va fi bine! Poate si pentru tine, dar si pentru mine!

Niciun comentariu: