miercuri, 1 decembrie 2010

Gandurile mele

Ma apropii de tine si tac. Nu stiu ce cuvinte as putea gasi, ca sa te fac sa-ti intorci privirea catre mine si, intr-un final sa te intorci la mine. Mai simti ceva pentru mine? Sau am fost doar un simplu joc pentru tine? Vino si spune-mi ca nu m-ai uitat!
Gandesc mult si vorbesc putin. De multe ori imi fac planuri si spun ca te voi intreba asta, iti voi spune asta si cand te vad, uit tot. Nu mai am curaj nici sa vorbesc. Simt si pot, doar sa te privesc. Si ma simt fericita in acea zi.
As vrea sa schimb multe, as vrea sa fac multe...dar nu stiu cat ma va ajuta. Nu poti avea intotdeauna ce-ti doresti cel mai mult. Important e sa stii ca ai incercat si ai facut tot ce ai putut pentru acea mica flacara ce arde-n tine...Voi lupta cat voi putea! Dar pana cand? Pana cand ma vor lasa puterile...
In clipa de fata ma bucur ca existi si ca te pot privi, ca iti pot vedea ochii. Cat timp ii mai zaresc...mai traiesc! Cand nu o sa-i mai pot vedea, nu stiu ce va mai fi...

Niciun comentariu: