luni, 16 mai 2011

Stefan Hrusca - Balada iubirii pierdute



Ne trece vara cu iubiri cu tot
Si nici macar in joaca nu mai pot
Sa-mi amintesc de tine cum erai
Cand rasareai din rai prin luna mai
Iti mai trimit iubito cand si cand
Fiorul meu de dor purtat in gand
Dar caile uitarii dintre noi
S-au napadit de ierburi si de ploi
R: Mor povesti, se nasc povesti
Nu mai sunt si nu mai esti
Jumatatea unui zbor
Ucis de dor
Mor iubiri, se nasc iubiri
Cu tot cerul din priviri
Si cu spaimele din noi
Cei tristi si goi...tristi si goi...si goi
Degeaba ma prefac in felul meu
Ca fara tine nu mi-ar fi mai greu
De cat mi-a fost in vreme ce-ti purtam
O vara blanda pana te uitam
Cum sa cobori iubito pe pamant
Din prea-naltul nostru legamant
De vreme ce acum nici nu mai stii
Cat de strain ma simt si de pustiu.

Niciun comentariu: