marți, 3 mai 2011

Trecut de durere

Ma doare acum iubirea ta
Ce-atat de simplu, ai daruit-o altcuiva
Ma doare si privirea ta
Ce altadata, mai credeam in ea
Ma doare chiar si gura ta,
Ce acum, se lasa sarutata de altcineva
Ma doare tot ce s-a-ntamplat,
Ma doare ca nu ne-am iertat
Ma doare chiar si nepasarea ta
La simplu fapt, c-acum iubesti pe altcineva
Si nu-ti mai pasa de mine, de viata mea...

Dar vreau sa uit a mea durere
Nu te mai port deloc in gand,
Te-am dat deja uitarii...
Nici amintirea nu ti-o pot pastra
Pentru ca m-ai folosit prea mult, candva
Si tu stii asta...
Acum, nici nu mai cred
Ca ne-am iubit noi doi
Am fost doar simpli trecatori,
Ce ne-am calcat pe inimi, amandoi
Si ne-am ranit si ne-am mintit pe noi.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Albinuta suparata,
De prieten e uitata.
Si a scris ca un prolog,
Un post fin, dragut, pe blog.

Insa eu as remarca,
Caci parca nu este ea.
Tin sa zic ca-i pozitiva,
Si gaseste-alternativa!

:)
O persoana care iti vrea binele.

Albinuta' s blog spunea...

Da, multumesc! Sa stii ca sunt o persoana optimista, dar in ultima vreme am cam vazut negru in fata ochilor...Asta a fost cam ultima poezie trista, de acum vor urma ceva mai vesele! :)